No kan du sjølv bestemme kor jamnt du vil betale kommunale avgifter

Kommunestyret i Bykle vedtok på tampen av fjoråret at faktura på kommunale avgifter skal sendast ut ein gong i månaden. Men ein kan velge ei anna løysing.

Jorunn Andersen i Bykle kommune er kontaktperson ved spørsmål om fakturering av kommunale avgifter. - Klikk for stort bileteJorunn Andersen i Bykle kommune er kontaktperson ved spørsmål om fakturering av kommunale avgifter. Ole Birger Lien

No er faktura for januar sendt ut. Faktura for februar og mars kjem fortløpande. Månadleg fakturering er altså regelen, men den som ynskjer å betale sjeldnare, og då litt meir om gonga, kan det.

– Ein kan velge standardløysing med 12 gonger i året, seks gonger i året, to gonger i året eller ei årleg innbetaling. Viss ein vel to gonger i året kan det gjerast bare i juni eller desember. Ei årleg innbetaling kan bare velgast i desember, seier Jorunn Andersen i Bykle kommune.

HER kan ein inn og velge seg kor jamnt ein vil ha faktura.