Kommunestyremøte i Bykle torsdag 21. mars

Det blir alt frå energieffektivisering til sommaraktivitetar på Hegni under kommunestyremøtet i Bykle torsdag 21. mars klokka 17.

Dei folkevalde i kommunestyret samlar seg torsdag 21. mars. - Klikk for stort bileteDei folkevalde i kommunestyret samlar seg torsdag 21. mars.

Før møtet blir det skipa til generalforsamling i Bykle og Hovden vekst. Det blir også orienteringar frå Brynje-prosjektet og Konsesjonskraft interkommunalt selskap (KIKS). Av referatsaker kan nemnast orientering om felles samling av ungdomsråda i regionen og møteprotokoll frå Setesdal interkommunalt politisk råd.

Oppvekstreform

Av ordinære saker dei folkevalde får på bordet er oppfylgjing av oppvekstreform, interkommunalt samarbeid og ei sak om tilskot til energieffektivisering, revisjon av regelverk. Drift av Hegni og sommaraktivitetar 2024 er også tema, og ein skal sjå på prosjektplan Bykle fjellbygd.

Møtet blir strama

Som alltid blir møtet streama. Den som vil høyre det som skjer kan gå inn HER