Bykle kommune med ny sesongkort-støtte i Hovden alpinsenter - utvida kjøpefrist

Kommunestyret i Bykle vedtok 30. november at fastbuande vaksne personar med under 4G i inntekt skal få 20% rabatt på sesongkort i Hovden alpinsenter i tillegg til dei 30% som alt ligg inne i prisane for lokale. Fristen for å kjøpe sesongkort blir no forlenga frå 1. til 20. desember.

Kommunestyret i Bykle har gått inn for ekstrarabatt i Hovden alpinsenter for fastbuande med låg inntekt. - Klikk for stort bileteKommunestyret i Bykle har gått inn for ekstrarabatt i Hovden alpinsenter for folk med låg inntekt. Hovden alpinsenter.

Det betyr at dei som fell inn under kriteria for den ekstra rabatten på 20% no kan tinge seg sesongkort. I utgangspunktet kostar eit sesongkort 8700 kr. Med 30% rabatt for fastbuande har prisen vore 5460 kr., men no, med ytterlegare 20% rabatt blir prisen for dei med under 4G i inntekt 3900 kr.

Promokoden er: Kommune23

HER kan ein tinge seg heiskort på nett