Bykle kommune har runda 600 brukarar på Civis!

Bykle kommune nyttar appen Civis for å sende ut pushvarsel på nyheitsmeldingar. No har kommunen over 600 brukarar! Kommunen tok appen i bruk like før påske i fjor.

Over 600 personar fylgjer Bykle kommune i appen Civis. - Klikk for stort bileteOver 600 personar fylgjer Bykle kommune i appen Civis.

Det betyr at viss ein legg folketalet til grunn så har over halvparten av alle fastbuande lasta ned appen. Det er ein god start, men Bykle kommune ynskjer endå fleire med!

Gratis

Appen civis fungerer så enkelt som at når Bykle kommune legg ei melding ut på heimesida, kjem det eit plingvarsel i mobilen til brukarane. Då kan ein lese ingressen og sjå eit bilete, og vil ein lese heile saka er ein bare eit tastetrykk unna artikkelen som ligg på heimesida. Civis er gratis både å laste ned og å bruke.

HER kan ein laste ned Civis for Apple

HER kan ein laste ned Civis for Android